ابرکوه نیوز و فراموشی یک مطلب

یزدفردا :ابرکوه نیوز -جواد عادل :چندی پیش مطلبی با عنوان ابرکوه نیوز سیاسی توسط مدیر محترم این سایت خبری، منتشر شد ، هرچند مطالب ‏مندرج در آن یادداشت نمی توانست پاسخ کسانی که ابرکوه نیوز را به سیاسی بودن آن هم از نوع دوم خردادی متهم ‏کرده بودند را بدهد اما به هر صورت بعد از آن باز هم رویه ارسال خبرهای انتقادی که بعضا علاوه به عدم صحت خبر ‏بوی تخریب خدمات دولت را هم می داد بر روی سایت مذکور درج و منتشر شد ، ضمن اینکه انتقاد از هر کار و ‏خدمتی می تواند به اصل خدمت رسانی کمک و باعث پیشرفت بهتر کارها شود اما اینکه فقط انتقاد کرد و اصل خدمت ‏را هم زیر سؤال برد و یا در کنار ارسال خبرهایی که به عنوان قسمت ضعف دولت است فقط نقادی همان قسمت را ‏نمود و توجهی به اقدامات و خدمات دولت نکرد حتما ظلمی است که به هر صورت قابل بخشایش نیست دریادداشت مسئول محترم سایت بحث سیاسی بودن ابرکوه نیوز تکذیب شده بود ولی اینکه چگونه خبرهایی که به هر ‏نحو ضعف دولتی را نشان می دهد که رهبر معظم انقلاب مهر تأیید به خدمات آن زده اند و ده ها بار از آن تعریف و ‏تمجید کرده اند . دولتی که به گفته مقام معظم رهبری در عرصه کار و خدمت سرآمد همه دولت ها بوده است ، دولتی ‏که اقتدار امروز ایران در جهان مدیون زحمات و مواضع اوست ، دولتی که میزان کار و خدمت آن در شهری مثل ابرکوه ‏چند ده برابر دولت های پیش بوده است ، جای بسی شگفتی است.‏‏ امیدوارم دوستان ما در ابرکوه نیوز به دنبال جوابی باشند که چرا مواضع دولت نهم در قبال جنایات صهیونیست ها ‏انعکاس نیافت . چرا خدمات دولت در ابرکوه منعکس نشد . چرا حرفی از بحث مصوبات دولت در ابرکوه که اجرایی شده ‏و یا درحال اجراست خبری منتشر نکرده اند . پیام رییس جمهور به ورزشکاران،پیام و تلاش رییس جمهور به ‏کشورهای مختلف ، جواب اوباما در بحث نامه آقای احمدی نژاد و …. مواردی است که در سایت مذکور از قلم افتاده ‏است . ‏
‏ اما سرتیتر های دی ماه ابرکوه نیوز را ملاحظه کنید ((‏ ‎ ‎سهام عدالت، از‎ ‎رویا تا پروژه شکست خورده - چه کسی جواب‎ ‎گرسنگان را می دهد؟ - تخلف در کنکور ۸۷‏‎ ‎محرز شد - ‏ حدود یک چهارم‎ ‎جوانان رابطه نامشروع دارند‎!!!‎‏ )) ضمن اینکه نمی ‏خواهم ضعف های موجود در دولت را کتمان کنم اما اینکه این دولت ، دولتی خدمتگزار و تلاشگر ، اصولگرا و پیرو ‏اصول و آرمان های انقلاب و امام است را نمی توان فراموش کرد و حتما کسانی که به قول مقام معظم رهبری ‏ناخواسته یا با علم به خدمات دولت در تخریب آن سهیمند در پیشگاه خداوند باید جوابگو باشند .‏
جواد عادل

توضیحات ابرکوه نیوز:
۱) آقای عادل عزیز، به سرتیترهای دی ماه اشاره فرموده اید ولی متاسفانه گزینشی، در همین مواردی هم که ذکر کرده اید حتما قبول می فرمایید که «تخلف در کنکور ۸۷ محرز شد» را آقای عباسپور نماینده سرشناس اصولگرای مجلس هشتم فرموده اند و «حدود یک چهارم جوانان رابطه نامشروع دارند» را معاون محترم سازمان ملی جوانان و از این نظر ابرکوه نیوز بی تقصیر می باشد.
۲) آقای عادل عزیز، تا کنون اداره یا نهادی گزارش عملکرد یا خبری را به این پایگاه ارسال نکرده و ضعف روابط عمومی های شهرستان در انعکاس واقعیات روشن است. لازم به ذکر است که تنها ۴ اداره از این شهر تا به حال با این سایت خبری تماس داشته اند که از قضا فرمانداری جزء این چهار اداره نیست. نتیجه آنکه دستاوردهایی را هم که جنابعالی می فرمایید تا به حال کسی جهت انعکاس به سایت ابرکوه نیوز نفرستاده است.
۳) آقای عادل عزیز فرموده اید که« دولتی که میزان کار و خدمت آن در شهری مثل ابرکوه ‏چند ده برابر دولت های پیش بوده است» این سخن به معنی این است که دولت نهم در ابرکوه معادل دهها برابر ۲۴ سال گذشته دولتهای آقایان موسوی، هاشمی و خاتمی فعالیت داشته است. آمارها و جداول مقایسه ای که در دست می باشد گفته شما را تنها یک ادعا نشان می دهد و ابرکوه نیوز آمادگی دارد تا مطالب، نمودارها و جداولی را که حضرتعالی به آنها استناد کرده اید در معرض دید و قضاوت همشهریان قرار دهد.
۴) جناب آقای عادل در یادداشتی با عنوان «خواهان جواب به سوالات زیر هستم» در سایت یزدفردا و خطاب به گروه ۸۸ ابرکوه چنین ابراز داشته اند که: «من با تشکیل گروه و یا حتی حزب مخالفتی ندارم و حتی معتقدم افراد در همین گرو هها می توانند تفکر سیاسی و شاید فرهنگی خود را مطرح و در جامعه تأثیر داشته باشند. » حال سوالی که به وجود می آید این است که در این مدتی که از انتشار آن یادداشت (۵ دی ماه ۱۳۸۷) می گذرد چه شده که دوم خردادی بودن را یک اتهام می پندارید؟ البته ابرکوه نیوز ادعای دوم خردادی بودن ندارد و مرامنامه آن نیز مشخص است.
۵) آقای عادل عزیز، شاید جالب باشد بدانید که نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نیز همین چند روز پیش «توان مدیریتی دولت نهم» را قابل انتقاد دانسته اند.
۶) لازم به ذکر است که در بحث جنایات اسرائیل در غزه نیز چند خبر و یادداشت از جمله «سرزمین دردهای بی پایان» ، «برای غزه» ، «پیام رهبر معظم انقلاب به نخست وزیر دولت حماس» و «آیت الله صافی گلپایگانی خرید کالاهای تولید رژیم صهیونیستی را تحریم کرد» در ابرکوه نیوز قرار گرفته است.
۷) یادآور می شویم که مقام معظم رهبری از تمامی دولتهای بعد از انقلاب حمایت نموده اند و صحبت های ایشان را نباید به منزله عدم انتقاد از مشکلات و تلاش برای طرح و حل آنها دانست.
۸) آقای عادل عزیز، از وقتی که برای سرزدن به پایگاه خبری ابرکوه نیوز می گذارید تشکر نموده و امید موفقیت و بهروزی برایتان داریم و از نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما صمیمانه تشکر می کنیم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا